Julmarknad i Gamla Linköping

– – – – – – – – – – –

Julmarknaden i Gamla Linköping är vår största inkomstkälla och därför en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta ha en bra verksamhet för våra barn och ungdomar.

Marknaden är i år 2-3 och 9-10 december. Vi kommer som vanligt att sälja korv, fika, glögg och scoutprylar. Det uppskattade chokladhjulet kommer vi också att ha!

För att genomföra detta behöver vi scouter och föräldrar som hjälper till att bemanna detta.

Vi tar också gärna emot hjälp med gåvor i form av hembakt fikabröd, kaffe, saft och alkoholfri glögg. Sakerna lämnas i Scoutgården innan marknaden öppnar den 2:a december.

Anmäl er till arbetspass i formuläret här

Anmäl din gåva i formuläret här

Undrar du något inför anmälan eller helgerna kan du i första hand kontakta de som är ledare på den avdelningen som ni tillhör, eller oss på info@vallascout.se